Eixides Cal dir

04 de diciembre de 2019
L'alumnat de 1r d'ESO està participant en la difusió de la paraula "Engrunsadora" pel nostre municipi, després d'haver sigut proposada i votada pels alumnes entre altres paraules com: l'aparador, els llums o el senyal de trànsit (totes tres aplicades a la temàtica de la ciutat).
Continuarem després d'aquesta setmana de pluja fent altres eixides per a penjar tots els cartells que han realitzat els alumnes durant el primer trimestre.
La finalitat de projecte, que enguany celebra el 12 anys, és ensenyar paraules que habitualmente s'expressen de manera incorrecta, i a més, donar a conéixer als alumnes tot l'entramat comercial del nostre poble.

Estan desitjant que passe ja la pluja!
Cal Dir

Contador de visitas: 7041941Contador de visitas: 7041941Contador de visitas: 7041941Contador de visitas: 7041941Contador de visitas: 7041941Contador de visitas: 7041941Contador de visitas: 7041941