LES CAMPANES DEL NOSTRE POBLE

05 de abril de 2022

Els alumnes de 4 anys han viscut una experiència única a l’Església de Benetússer.

El nostre retor Don Javier ens ha permès vore les tres campanes de l’Església que es varen retirar fa uns mesos per tal de rehabilitar-les. Ara ja les tenim a casa i hem pogut tocar-les i descobrir les seues inscripcions.

Hem descobert, entre altres coses, per a què servien les campanes, per què són de diferents mesures, quant pesaven i el seu nom, sí sí! el seu nom. La més gran es diu Pilar, per això té la Verge del Pilar gravada, la mitjana es diu Socors, com la nostra Patrona i la xicoteta es diu Amparo, en honor a la Verge dels Desemparats, patrona de València.

Us deixem algunes fotos dels nostres alumnes i de les campanes.

rehabilitación de campanas

Fani i Silvia

Contador de visitas: 7009313Contador de visitas: 7009313Contador de visitas: 7009313Contador de visitas: 7009313Contador de visitas: 7009313Contador de visitas: 7009313Contador de visitas: 7009313