Animals en perill d'extinció.

29 de enero de 2021

ANIMALS EN PERILL D'EXTINCIÓ

Una vegada finalitzat el repte dels animals en perill d'extinció, els alumnes d'infantil de 5 anys A i B han realitzat una activitat d'exposició oral a l'aula.

Aquesta activitat, consistia a elaborar un mural a casa després d'investigar sobre un animal en perill d'extinció i explicar-li'l als companys.

Ha resultat ser un treball molt enriquidor i complet que ha suposat un gran repte per als nostres alumnes ja que ha sigut la primera vegada que parlaven en públic sobre un tema que havien preparat.

Tots s'han esforçat molt i han aprés més sobre aquests animals; com i on viuen, què mengen, com es reprodueixen i que han de fer per a cuidar d'ells i del seu hàbitat. En conclusió, han aprés a estimar i respectar la naturalesa.

Bon treball!!!

Contador de visitas: 7032201Contador de visitas: 7032201Contador de visitas: 7032201Contador de visitas: 7032201Contador de visitas: 7032201Contador de visitas: 7032201Contador de visitas: 7032201