Visita a Fanzara

07 de febrero de 2020

Els alumnes de 1r i 2n del Batxillerat Artístic van visitar el passat 7 de febrer la localitat de Fanzara, a Castelló. La raó d'aquesta visita ha sigut perquè aquesta petita localitat s'ha convertit en un dels referents mundials en el que es refereix a la pintura mural i grafiti. Amb més de 150 intervencions artístiques realitzades per artistes coneguts internacionalment, les façanes de les cases han transformat una localitat desconeguda per a molts en un museu viu i canviant, epicentre de l'art urbà.

Juntament amb la visita al Museu Inacabat d'Art Urbà (M.I.A.U), els alumnes han treballat al taller de grafiti la pintura amb esprai i sobre una paret. Aquesta activitat ha resultat molt enriquidora on han pogut experimentar i treballar aquesta tècnica tan expressiva i visual.

Des del Departament Artístic creiem que és una visita molt interessant artística i tècnicament parlant. Repetirem segur!

Visita Fanzara

Contador de visitas: 4268634Contador de visitas: 4268634Contador de visitas: 4268634Contador de visitas: 4268634Contador de visitas: 4268634Contador de visitas: 4268634Contador de visitas: 4268634