Una farmacèutica a classe

07 de febrero de 2020

El passat dijous 30 de gener, els alumnes de 5 anys de Infantil reberen una visita molt especial, Noemí, la mamà d’un dels nostres alumnes que treballa en una Farmàcia de Picassent.

El motiu d’aquesta col·laboració va ser amb motiu del repte que estem a punt de concloure sobre el cos humà. En ell hem aprés moltíssimes coses relacionades amb els òrgans, els professionals que ens cuiden, hàbits saludables, algunes malalties i el material sanitari.

Gràcies a Noemí recordàrem aquests conceptes i vam aprendre com curar una ferida (amb aigua i sabó), com esternudar (protegint-se la boca amb l’aventbraç), hàbits saludables o la importància de les abraçades.

La visita va concloure amb un taller en el que els xiquets pogueren fabricar el seu propi xarop amb sucre i aigua, mesurant 10ml exactes (elements bàsics a l’hora de fabricar un xarop), i donar-li-ho a un bebé amb la xeringa.

Una vegada més, moltíssimes gràcies a Noemí i a tots els papis que ens ajuden col.laborant amb nosaltres i fent que escola i familia esten més unides.

Tutores de 5 anys d’Infantil.

Farmacéutica-Infantil 5 años

Contador de visitas: 7023093Contador de visitas: 7023093Contador de visitas: 7023093Contador de visitas: 7023093Contador de visitas: 7023093Contador de visitas: 7023093Contador de visitas: 7023093