Èxit en la representació final de curs de 6é

19 de junio de 2019

Enguany l'alumnat de 6é de primària ha optat per representar l'adaptació del musical "El petit princep". Pilar Ferrer, professora de música i directora de la funció, ha fet un magnífic treball en l'adaptació de l'obra, fins i tot innovant en alguns aspectes.
D'una banda, ha hagut de sintetitzar el text adaptant-lo al temps del què disposaven els xiquets, ha seleccionar tres cançons de tot el repertori, que han servit per marcar els tres moments climàtics de la representació. I d'altra banda, ha jugat amb alguna metàfora escenogràfica, com quan demanava a les alumnes que cantaven la cançó dels "Baobabs" que s'entrellaçaren com ho fan els arbres originals, o quan les dos alumnes que canten "La rosa" se veuen rodejades d'un nombrós grup de flors que canten les seues virtuts com ho feia el cor del teatre clàssic grec.
Finalment, cal fer una menció especial als vertaders protagonistes de l'obra: les actrius i actors de sisé que l'han representada. L'èxit de les sis funcions que han arribat a fer en tres dies ha sigut el resultat d'un compromís ferm en el projecte, de les ganes que isquera bé, i de disfrutar preparant-lo i actuant.
La nostra enhorabona més sincera a tot l'alumnat que ha volgut participar en este festival del teatre.
I gràcies per regalar-nos un moment tan màgic.

Contador de visitas: 7028910Contador de visitas: 7028910Contador de visitas: 7028910Contador de visitas: 7028910Contador de visitas: 7028910Contador de visitas: 7028910Contador de visitas: 7028910