UNA EIXIDA SENSACIONAL!!!

16 de abril de 2019

Els més xicotets de l’escola començaran pronte el nou repte de la Granja. Per motivar-los el passat 27 de març anarem a la Granja-Escola del Parque Adai, a Nàquera.

S’ho passàrem fenomenal i poguérem comprovar algunes de les coses que anem a treballar a classe; com és el seu cos (si té plomes o pèl), com es desplacen (si volen, caminen, s’arrosseguen o naden), quins animals són domèstics i per què.... De la mateixa manera, treballàrem a l’hort i varem fer un taller de rosquilles.

Va ser la nostra primera eixida del cole i ens va agradar molt i arrivarem molt cansats, però molt contents per gaudir d’un dia diferent.

Merche i Eva, tutores de 3 anys.

Granja 3 años. Infantil

Contador de visitas: 7023321Contador de visitas: 7023321Contador de visitas: 7023321Contador de visitas: 7023321Contador de visitas: 7023321Contador de visitas: 7023321Contador de visitas: 7023321