Participació en el Concurs Jóvenes Talentos de Coca Cola 2019

23 de marzo de 2019

El dissabte 23 de març de 2019, a les onze del migdia, huit alumnes de 2n d'ESO del nostre col·legi (Cristina González, Marta Ochando, Arian Blasco, Maria Cañaveras, Paula Navarro, Ernesto Molina, Celia Pérez i Valeria Verdú) han participat en la 59a edició del concurs per a Jóvenes Talentos de redacció en castellà patrocinat per Coca Cola, junt a més de mig centenar de centres educatius de tota la província de València en l'aulari V de la Facultat d'Activitat Física i l'Esport.

La prova consistia en la redacció d'una breu història a partir d'un motiu elegit pel jurat, que enguany ha sigut un rellotge d'arena on hi havia una frase gravada "Era necesario parar el tiempo" que en acabant podien endur-se a casa de record, junt amb una camiseta i un refresc.

Els seus familiars i professors els han fet costat en esta nova aventura.

Sort a tots huit en esta eliminatòria.

Concurso Jóvenes Talentos Coca Cola

Contador de visitas: 2953931Contador de visitas: 2953931Contador de visitas: 2953931Contador de visitas: 2953931Contador de visitas: 2953931Contador de visitas: 2953931Contador de visitas: 2953931