Taller Manipulació d´Artificis 6é de Primària

13 de marzo de 2019

Aquest dimarts 12 de març, vam tindre la visita de Daniel Claver, President de FVAAC i membre de l'equip d'explosius del programa de televisió "El Hormiguero".

Daniel junt al cap de Policia Local de Benetússer i les regidores, Ana Martín (Educació) i Dolors Tarín (Policia), ens van recordar la importància de NO manipular els petards, del mal que poden ocasionar i de les mesures de seguretat que hem de prendre.

Vam conéixer la classificació dels petards així com la seua composició i manera de fer-los esclatar. I finalment, vam poder gaudir d'una exhibició de diferents petards.

Us deixem una imatges del taller.

Artificis 6é Primària

Contador de visitas: 2743358Contador de visitas: 2743358Contador de visitas: 2743358Contador de visitas: 2743358Contador de visitas: 2743358Contador de visitas: 2743358Contador de visitas: 2743358