6é de Primària es forma com a pilots

06 de febrero de 2019

Dimarts passat, els alumnes de 6é de primària van visitar unes instal·lacions en l'aeroport de Manises per a formar-se com a pilots i tripulants de cabina.

En aquestes jornades vam poder veure el que es troba en el fuselatge d'un Airbus, com treballen els tripulants de cabina i la formació que han d'haver-hi rebut.  Finalment, vam poder veure el simulador d'una avioneta i d'un Boeing en acció.

A més de compartir un matí estupend amb els nostres companys, vam poder acostar-nos una mica més a l'ofici de l'aviació. Un ofici desconegut per a molts i que també està al nostre abast.

"Aptitud i Actitud per a aconseguir els nostres objectius"

Us deixem l'enllaç a la pàgina web de l'empresa de simuladors perquè les famílies podeu anar a gaudir i a aprendre una mica més:

Curs de Pilots. 6é Primària

Contador de visitas: 2675885Contador de visitas: 2675885Contador de visitas: 2675885Contador de visitas: 2675885Contador de visitas: 2675885Contador de visitas: 2675885Contador de visitas: 2675885