2n ESO-A guanya el Concurs de Betlems per segon any consecutiu

22 de diciembre de 2018

Divendres 21 de desembre de 2018 es va celebrar el ja clàssic Concurs de Betlems de primer cicle de secundària que porta el nom del professor de la casa Vicent Raga. Per segon any consecutiu, el grup de 2n d'ESO-A va guanyar, esta volta amb una composició estàtica feta enterament en materials reciclats i construïda en un temps rècord (al voltant de dos hores).
Felicitats a tot l'alumnat del grup: Jorge, Pablo, Raquel, David, Arian, Marta, Daniel, Judith, Víctor, Luna, Borja, Cristina, Dani, José, Lucía, Valeria, Alejandro, Marc, Paula, Andreu, Olga, Javier, Marta, Dani, Carlos, Lidia, Álvaro, Alejadro, Belén i a la seua tutora Raquel Salanova.

Bon Nadal i Feliç Any Nou.

Foto noticia
Contador de visitas: 2736205Contador de visitas: 2736205Contador de visitas: 2736205Contador de visitas: 2736205Contador de visitas: 2736205Contador de visitas: 2736205Contador de visitas: 2736205