Actuaciones musicales de nuestros alumnos de Infantil y Primaria (5 años y 2º de Primaria)

16 de junio de 2018

La semana pasada, nuestros alumnos de 5 años de Infantil y de 2º de Primaria, realizaron las actuaciones musicales que han estado ensayando con mucha ilusión en las últimas semanas y meses.

Els nombres de l'1 al10
Los alumnos de cinco años B de Ed. infantil de nuestro colegio, en el aula de música,  han querido mostrar una canción contando e ilustrando los números del 1 al 10.

El poll i la puça
Els alumnes de cinc anys  A , d'Ed. infantil del nostre col.legi , han interpretat una cançó molt especial en classe de música, ens han descrit una  boda, la del poll i la puça, amb uns invitats molt especials.

Els oficis: Què seré quan siga gran?
Els nostres alumnes de segon curs de Primaria estan pensant en el seu futur , per això han barallat diverses opcions a l'aula de música, treballant els sorolls dels oficis, la indumentària, etc. Però han arribat a la següent conclusió... "Què seré quan siga gran? Ara sí que no ho saben".

Actuacions musicals dels alumnes d'Infantil (II)

Contador de visitas: 7026997Contador de visitas: 7026997Contador de visitas: 7026997Contador de visitas: 7026997Contador de visitas: 7026997Contador de visitas: 7026997Contador de visitas: 7026997