Presentació Medusapp en 1r d'ESO

18 de junio de 2018

Dilluns 18 de juny al matí l'alumnat de 1r d'ESO-A va rebre la visita d'Eduardo Blasco, professor de la Universitat Politècnica de València i pare d'un alumne del mateix grup per presentar una aplicació de mòbil que ha tingut un èxit extraordinari a nivell estatal. Esta ha tingut gran repercusió en premsa (Levante, Provincias, El Mundo...) i consisteix en localitzar l'aparició de meduses en les nostres costes, fer-les fotos i enviar-les a una base de dades per tindre-les controlades, i posteriorment fer un estudi de la seua situació i moviments.

En paraules del professor Blasco: "Volem posar els mitjans per a que la gent corrent sigam els ulls dels científics, fent un treball col·laboratiu entre tots. És el que s'anomena "ciència ciutadana". De tant en tant, fer voluntariat dona les seues recompenses".

Un treball altruista que ha volgut compartir amb nosaltres i amb tota la societat en general.

Enllaç: http://www.medusapp.net

Contador de visitas: 7016384Contador de visitas: 7016384Contador de visitas: 7016384Contador de visitas: 7016384Contador de visitas: 7016384Contador de visitas: 7016384Contador de visitas: 7016384