UN REGALET PER ALS NOSTRES FILLOLS

28 de abril de 2017

El nostre col·legi ha desenvolupat al llarg del mes d’abril diferents activitats per tal de celebrar el dia del llibre i els nostres alumnes de 6é han volgut col·laborar un poc més amb l’elaboració d’un senyalador de llibres per als seus fillols de 5 anys.

Ahir, com tots els dijous per la vesprada, arreplegaren els seus fillols i començaren la sessió de lectura. Al finalitzar els regalaren aquest senyalador, cadascú amb la seua inicial, per tal de motivar-los per a que continuen esforçant-se en llegir con fins ara i intentant contribuir al gust per la lectura.

Els xiquets de 5 anys estaven encantats amb el seu regal i els alumnes de 6é encantats de fer més feliços els seus fillols.

TUTORES DE 6é

Despedia Apadrinamiento Lector

Contador de visitas: 7027627Contador de visitas: 7027627Contador de visitas: 7027627Contador de visitas: 7027627Contador de visitas: 7027627Contador de visitas: 7027627Contador de visitas: 7027627