Portes obertes 2018

20 de marzo de 2018

El passat dissabte 10 de març van tindre lloc les Portes Obertes d'este curs als dos centres del Cole.

Centenars d'alumnes i les seues famílies, ex-alumnes i famílies interessades amb la nostra oferta formativa participaren, juntament amb el personal del Cole, d'un fum d'activitats, tallers i presentacions, a les nostres aules, laboratoris, pavelló poliesportiu, sales multiusos, tatami, patis, etc.

Des dels tallers de robòtica, la mostra d'art i la presentració del nostre Batxillerat d'Art, la meravellosa exposició d'obres d'art de 3r de Primària, els treballs de ciències o tecnologia del 1r Cicle de Secundària, passant per les activitats i tallers del Gabinet Psicopedagògic, o el grup dels Júniors de la nostra parròquia, vam poder passar un matí ple d'il·lusions i treball conjunt, per a tota la comunitat educativa del Socorro. I tot això tenint ben present la nostra vessant solidària, fent ben visible la realitat de les desenes de milers de persones refugiades que arriben a Europa fugint de la guerra, la misèria, etc.

Un any més, entre tots fem més nostre el Cole!

Portes obertes 2018

Contador de visitas: 7010113Contador de visitas: 7010113Contador de visitas: 7010113Contador de visitas: 7010113Contador de visitas: 7010113Contador de visitas: 7010113Contador de visitas: 7010113