Premis obtinguts en el Certamen Literari de Benetússer

28 de junio de 2017

És un plaure anunciar-vos que el nostre alumnat ha obtingut diversos premis en el Certamen Literari Municipal, sent el col.legi amb més premis. Són aquests:

Segon cicle de Primària

Primer premi en llengua valenciana, a l' obra titulada ''Mare, regala’m el teu temps’,autora Andrea Herreros Juárez.

Segon premi en llengua valenciana, a l' obra titulada ‘Les ulleres que no volien veure’,autora Gloria Sánchez Casañ.

Segon premi en llengua castellana, a l' obra titulada ‘La cocinera en el espacio’,autora Cristina Montesinos Lozano.

Tercer cicle de Primària

Primer premi en llengua castellana, a l' obra titulada 'El tesoro olvidado’; autor Ernesto Molina Cruz.

Segon premi en llengua castellana, a l' obra titulada ‘El hombre lobo’,autora Lara Martínez Medina.

Primer cicle Secundària

Primer premi en llengua valenciana, a l'obra titulada 'El diari de light',autor Pablo Martínez Ruiz.

Segon premi en llengua valenciana, a l' obra titulada ‘Una història inoblidable’ ,autora Zulema Gil Arnau.

Enhorabona als mestres, a les famílies i, sobretot, als alumnes per la seua creativitat!!!

Foto noticia
Contador de visitas: 1685402Contador de visitas: 1685402Contador de visitas: 1685402Contador de visitas: 1685402Contador de visitas: 1685402Contador de visitas: 1685402Contador de visitas: 1685402