Excursió a Barreira

20 de enero de 2016

El dimecres 16 de desembre, l'alumnat de Batxiller Artístic van anar a Barreira, una activitat organitzada pel departament d'orientació que serveix per conéixer algunes alternatives d'estudis artístics. Barreira és un xicoteta però increïble Universitat on ens han ensenyat algunes de les sortides professionals que té el nostre Batxiller, ens donaren una xarrada on tamb aprenguérem les asignatures i les activitats que podem escollir.

Després ens convidaren a un esmorzar i tinguérem l'oportunitat de conéixer amb més profunditat els mestres del centre.Varen ser molt amables amb nosatres, fins i tot van parlar de técniques amb les quals poder millorar el nostre dibuix.

I per últim vàrem fer un concurs que consistia en “fer la torre més alta amb el menor material possible”.Va guanyar l'equip de Sara i Lorena, que varen ser premiades igual que tots els alumnes, amb material escolar.

Amb aquesta excursió m'en porte una gran experiència, realment no sé si estudiaré a Barreira, però ara ja tinc clar que aquest és un gran centre on qualsevol alumne d'Arts somnia estudiar.

Visita academia Barreira. Bachillerato Artístico

Lorena Oliver Fructuoso

1º Bach   B

Contador de visitas: 7024085Contador de visitas: 7024085Contador de visitas: 7024085Contador de visitas: 7024085Contador de visitas: 7024085Contador de visitas: 7024085Contador de visitas: 7024085